tisdag 28 februari 2012

Några av fynden

Förutom att handla vann jag en höpåse från Libresse. =D

Sen köpte jag:


Ett nytt pannband med guldig strass som tyvärr var för kort till Sverker. Det får bli Petris ist. 50 kr

Nya ridbrallor i tunn softshell. 250 kr
Två schabrak; ett dressyr och ett allround. Ca 200 kr för båda. Det röda är inte riktigt så ljust på riktigt.


Jag köpte också biotin till Sverker hovar från Claver, B-vitamin från Claver, Foxfire, en repgrimma och ett nytt tjockt fleecetäcke. Jag hade tänkt att jag skulle kunna ha täcket till båda men det var liiite för tajt till Sverker. Det blev inte så mycket handlat som jag hade räknat med, jag kunde inte riktigt bestämma mig och gick vidare...när jag sen kom tillbaka var det slutsålt. Typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar