fredag 24 februari 2012

Dixie

För drygt fyra år sen när jag sparkade igång den här bloggen var det en hundblogg och jag startade bloggen i samma veva som jag skaffade Dixie. Jag bloggade om valptiden, träning osv och det var ett bra sätt för mig att gå tillbaka och se hur det gått och vad jag gjort men också ett bra sätt att hålla kontakten med de andra valpköparna och uppfödaren. Nu, sen jag drog igång bloggen igen har det ju mer eller mindre blivit en hästblogg (läs Sverkers blogg, hihi), och ta inte illa upp ni få hundnördar som läser (jag gissar på att ni är kanske två st) men de flesta av er som läser nuförtiden gissar jag är hästfolk. Även om Dixie kanske inte förekommer i bloggen lika mycket som förut så är hon knappast bortglömd och en olycklig liten brun som inte får träna. Visst, vi tränar kanske inte för tävling just nu men hon får jobba, vi tränar tricks och kör olika typer av godisök, hon är med på jobbet (skulle jag komma till jobbet utan henne skulle det bli uppror), i stallet, i skogen, ja hon är ju min bruna skugga och bjuder till skratt varje dag!


Älskade, älskade liten brun.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar