tisdag 14 februari 2012

Förbannat sur

Ja, jag känner mig på rätt dåligt humör. Sverker skulle skos i eftermiddags men pga av olika tidsuppfattningar? Dålig kommunikation?Missuppfattningar? så blev det ingen skoning. Vi hade inte gjort upp en tid utan bara pratat löst om när han skulle komma, vi checkade av på em och gjorde upp att det var ok att jag red innan. När jag hade tjugo min kvar hem ringer han och undrar vart jag är, han var snabbare till mig än beräknat....när jag väl var hemma hade han åkt igen och svarar inte i telefon. Moget beteende för en fyrtioåring. Vart på vägen det blev fel det vet jag inte, svårt att veta när personen i fråga inte svarar i telefon dessutom....suck. Jag blir så trött. Sverker är ju i stort behov av att skos!!! Eftersom jag var lite stressad kände såklart Sverker av det när jag red så han var rätt trist idag, eller det var ju egentligen jag som var trist för han reagerar ju bara på att jag var annorlunda. Lillemannen. Han skulle småtakta och var allmänt dryg och tvär...tänk vad de är duktiga på att känna av småsaker egentligen. Imorgon blir det bara skritt. Barbacka tror jag...

Ha en skön alla hjärtans dags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar