onsdag 22 februari 2012

Bajs

Ja, eftersom det töat och regnat de senaste dagarna var det bara att glömma ridningen idag eftersom Sverker fortfarande bara har tre skor. Det är total isgata överallt! Jag har istället roat mig med att mocka bajs i hagarna och har säkert kört iväg ett tiotal skottkärror. Helt otroligt hur mycket bajs det blir och jag har ju ändå mockat hagarna flera ggr sen vi flyttade hit för drygt ett halvår sen. Petri är en riktig liten snusk också, hon bryr sig inte det minsta om att inte bajsa och kissa på favoritståplatsen i hagen. Fräscht att stå i sin egen bajs!??? Inne är hon prydlig men inte ute, hon gör det hon ska "rätt upp och ner" vilket Sverker aldrig skulle göra, han har sina toaletter som har går till. Hehe.


Vi har även haft hit en man idag som hjälpt oss med försäkring av gården, han tyckte att vi hade det fint och sa något i stil med "om alla gårdar såg ut så här hade mitt jobb varit väldigt enkelt". Jättekul, man blir väldigt glad av att höra sånt. =)


Tråkinlägg men det har inte hänt mycket värt att skriva om. Vad vill ni läsa om, kan ni inte ge mig lite tips. =)


Gården precis innan vi flyttade in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar