fredag 24 februari 2012

Imorgon smäller det!

Klockan 07.00 får jag skjuts för att möta upp Elin och Sandra och sen bär det av mot Göteborg och hästmässan. Shoppinglistan är lång men om jag får med mig allt hem är en annan sak. =) Imorgon ska vi gå på mässan, ut och käka på kvällen och på söndag har vi biljetter till tävlingarna men vi hinner säkert med mässan på söndag också, om vi kulle missa något imorgon menar jag. Hehe.


K ska vara hemma med hästar och hund och jag ska försöka fixa så många höpåsar som möjligt imorgon, matlådor (kraft dvs) har jag redan gjort och jag tänkte mocka innan jag åker imorgon bitti. Klockan ringer vid fem så jag borde packa nu och gå och lägga mig. =) Jag tror jag kan blogga lite från mobilen, kanske ett och annat kort om min mobil är så modern. ;) Annars återkommer jag på måndag.


Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar