söndag 19 februari 2012

Long reining med Sverre

Idag har jag försökt mig på lite long reining, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Sverker var heeeelt galen och kunde knappt behärska sig. Det började bra men sen var explosionen ett faktum, han brallade iväg och jag fick knappt stopp på honom. Herrejisses, han släppte nog ut överskottsenergi för flera månader tror jag. Haha. Det blev lydnad och rastning i longerlina istället. Knäpphäst. Long reining tror jag att vi väntar med tills vi har en bra utebana vi kan vara på...




3 kommentarer:

  1. :) Underbara nordisar. Dom frodas i sànt här väder tror jag.

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kanske är så. =D

    SvaraRadera
  3. Hehe skönt att det inte bara är jag som inte lyckas med den grejen!!
    Får bli ridbanan! =)

    SvaraRadera