tisdag 17 januari 2012

Trött...

som ett as är vad jag är. Jag ska försöka lägga mig i tid idag....man kan ju alltid försöka. Jag var en sann tidsoptimist imorse som trodde att jag skulle hinna pyssla med Sverker och rida innan jobbet kl 12.00, jag gick en lång sväng med Dixie i skogen för att reka promenad- och ridstigar och sågade ner ett par små tallar till hästarna istället (på vår mark då, hehe, inte grannens). Jag brukar lägga ut ris i hagarna och boxarna och även hänga upp enmeters "stockar" i boxarna; det är väldigt uppskattat. =) Efter jobbet råkade jag titta in på Hööks som har rea på rean och handlade ett schabrak som kostade hela 57 kr, det är ju rena rånet. ;P Jag blev även informerad om att i vår är det pastell som gäller, även på schabrak och dyl. Shit, jag är verkligen ingen pastellmänniska, hur ska det gå? Hehe. ;) Kvällen har spenderats i stallet och jag och Sverker tog en tur i skogen. Det är lite kusligt att rida i skogen på kvällen; kolmörkt, bara jag och Sverker och pannlampan som kastar konstiga skuggor.

Sängen kallar!

Förresten, jag kan av någon anledning inte kommentera på anda blogspotbloggar, omdet är någon som tycker jag är trist som inte kommenterar....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar