onsdag 11 april 2012

Tips

Nu har jag suttit och stirrat på skärmen ett tag utan resultat, jag har inga idéer ang. vad jag ska skriva om. Det står still. Kan ni inte ge mig tips, fråga ngt eller vad som helst? Jag behöver inspiration från er få som läser. På tal om inspiration så har det inte vart lätt att hitta inspiration till ridningen de senaste dagarna, regnet har ju ÖST ner!!! Men men, vi har varit tappra och faktiskt tom lyckats tajma in de få tillfällen det varit uppehåll. Idag fick jag en liten aha-upplevlse i ridningen och det är ju alltid kul. Hehe. ;) Det är såna här dagar när regnet inte vill ge sig som man önskar att man hade ett ridhus tillhands, eller iaf inom skrittavstånd. Planen var ju att nu när vi köpt transport så skulle jag börja åka till ridhuset regelbundet och även börja lite smått med träningar igen, men transporten är trasig och måste lagas först. Det var inget vi såg när vi köpte den och inget vi hade kunnat upptäcka utan det visade sig när vi kom hem. Piss!!! Men men, det är bara att göra det bästa av situationen antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar