söndag 4 mars 2012

Sol

Den här veckan har det ju varit heeeeeeeeeeeeeeelt underbart väder, vilken värme, och i februari! Galet!Jag har känt mig allmänt less på datorn nu när det varit så gött ute och behövde några dagars break. Veckan som varit har jag ägnat mig åt jobb (som vanligt), pyssel på gården, skogspromenader med Dixie, jag och Dixie har rekat mark och vart det ska bli vår/sommarhage, ridning, hästpromenader osv. Hovslagaren var här och skodde om båda i måndags så nu har jag ridit som vanligt igen, gött för både mig och Sverker. Petri och jag har promenerat en del och invigt repgrimman jag köpte i gbg. Som jag längtar efter att få stängsla, se vad som dyker upp i rabatterna, måla stall, fixa sadelkammare, plantera och bara njuta av allt jobb (hehe)!!!!

Petri på promenad

Den troliga sommarhagen
Här ska det så småninom blir utebana


Jag som gillar fleecetröjor så ni kan ju gissa hur jag ser ut efter att ha umgåtts med S
Man är glad att man inte broddat ur när skogsvägen ser ut så här. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar