lördag 17 mars 2012

Massage

Vid ettiden idag kom svärfar på besök. Han jobbar mycket utomlands men är hemma en sväng och passade på att komma hit på en bit mat och fika. Efter långpromenad och annat var tanken att jag skulle rida nu ikväll men Sverker kändes varm i ett ben och inte riktigt i fas med sig själv så jag struntade i ridningen. Han är bara varm, ingen svullnad eller dyl. så det är nog inget allvarligt, men jag avvaktar idag iallafall. Kanske är jag för försiktig, men hellre det. Det fick bli extra mycket pyssel, klappar och massage istället. Massage är uppskattat. =) Avslutade med lite Spansk skritträning och han lär sig fort. =D Om han inte är varm i benet imorgon får det bli en runda med möjlighet till en längre galopp; jag tror han behöver rasa av sig lite.

Bjuder på några bilder från förra vintern. Jag tror minsann det är dags att fixa lite nya bilder...=)



3 kommentarer:

  1. Fina bilder, fin pàlle, Hoppas de inte e nàgot allvarligt med benet. Vill se film pà den spanska skritten :)

    SvaraRadera
  2. Näe, det är nog inget, han var bara varm, inte svullen eller så. Jag ska försöka fixa film. =)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att han var som vanligt i benet idag! =)
    Kul att du var på hoppning i M-stad!!
    Vart tror du jag bor!?
    =)

    SvaraRadera