fredag 31 oktober 2008

Ohh shit...

jag har blivit utmanad av Lovisa med Inja och Deamon!

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag har ALDRIG färgat eller slingat mitt hår. Jag är blond men har extremt mörka ögonbryn (näst intill svarta). Detta har faktiskt förbryllat folk; jag hörde en gång på en buss ett par som på engelska satt och diskuterade huruvida jag var blonderad eller inte. Haha.
2. Jag har faktiskt lyckats med bedriften att aldrig flytta i hela mitt liv, men ändå var det flera år sedan jag flyttade hemifrån. =) Det ni! Hur kan det gå ihop?! =P
3. Jag har alltid varit en djurnörd. Gick på naturbruksgymnasium (inriktning djurvård), har drömt om hund sedan 10 månaders ålder och har hållit på med hästar i alla år fram tills att Iro kom in i mitt liv för drygt sex år sedan. Någonstans där emellan har jag hunnit med två kaniner och lite tävlande inom kaninhoppning också. Haha.
4. Jag är barnsligt förtjust i paket. När jag var liten/yngre än idag hände det MER ÄN EN GÅNG att jag slog in saker när jag varit och handlat själv bara för att få öppna paket.
5. Jag tycker väldigt mycket om att bada och "vattenland" med vattenrutschkanor är bland det roligaste som finns.
6. Jag har två bröder. Jag är yngst.
7. Kan inte under några som helst omständigheter se skräckfilmer eller allt för läskiga thrillers. USCH, mardrömmarna kommer som ett brev på posten! =S

Jag utmanar Elin, Ellen med Smilla och Eija, Jeanette med Pluto och Hobbe, Maud med Zoie, Julia med Viska, Sofie med Zimply och Bonuz och Kristina med Simba, Tuva och Bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar