fredag 1 januari 2010

Debuternas år

Vad jag minns lade jag inte upp några mål för kommande år förra året, men jag tänkte göra det i år. =)

Hundmål...

* Jag hade tänkt debutera med Dixie i både appellen och LK1 2009, men båda debuterna uteblev så det är ett av målen jag har för år 2010. Om det blir debut i rapport det vågar jag inte säga, men debut i spår ska vi göra. =)
* Börja träna barmarksdrag, både löpning och med cykel.
* "Nosa" lite på agilityn, ffa som variation till lydnaden och brukset.

Hästmål...

* Börja träna för tränare
* Förhoppningsvis debutera i L:c i dressyr. Kanske, kanske till hösten. Vad gäller hoppning får vi se.

Framförallt ska hon byggas upp och vi ska ha roligt och utvecklas tillsammans.

Mina mål...

* Träna mig själv. Ta upp löpningen och börja träna lite styrka hemma för att orka mer och förebygga skador.
* Ta Grönt kort, förhoppningsvis både i drag och inför tävlande med Viggan
* Bli bättre på att komma i tid.
* Bli bättre på att lägga upp träningsveckor, både inom hunderiet och hästeriet...framförallt inom hunderiet.
* Göra om köket

Dixie i spåret...

Träning...

BebisDixie...

Nöjd Iro efter viltspår...

1 kommentar:

  1. Mina mål med Hanna:
    Börja TRAVA:P
    KOM i TID!!

    mohahahaha

    SvaraRadera