lördag 23 januari 2010

Magsjuka

Jag hade tänkt att blogga varje dag i veckan, men en på jobbet har varit sjuk så jag har fått ta hennes pass i caféet...mao har jag inte gjort mycket mer än jobbat den här veckan, och hur kul är det att läsa om? =) I måndags hade jag förmiddagen i caféet, i tisdags jobbade jag först med mitt, åkte till stallet och sen tillbaka till jobbet till tre och jobbade kvällen. I onsdags började jag ett och slutade nio...kvällen då med alltså. Hundpromenader, jobb och stallet sammanfattar veckan väldigt bra. Någon träning har det inte varit tal om, det har inte hunnits med.

Nu blir det långpromenad och sen ska jag tvätta all tvätt jag inte hunnit med i veckan, diska, dammsuga och allt annat sånt där görsköj. Kristian hade med sin GIGANTISKA TV-möbel när han kom så den ska vi försöka göra plats för idag också, hehe. Vi blir juh sambos senare i vår och nu när han lånat bil är det lika bra att han passar på att ta med lite grejer. =P Tid för hundträning blir det säkert också idag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar