måndag 18 januari 2010

Hemska morgon!

I morse fick jag mer ont om tid än jag trodde och inte blev det mer tid över när jag kommer ut till bilen och får se att det regnat, och regnade fortfarande, och heeeeeela bilen var glaserad med ett tjockt lager is. Ahh, och jag som hade förmiddagen i caféet och skulle öppna osv. Skrapar is för brinnande livet, slänger in hundarna och drar iväg. MEN, rutan hann juh inte bli varm så ett nytt lager is lade sig och jag fick stanna TVÅ gånger (!!!) på vägen till jobbet för att skrapa rutorna. Jag såg inte ett smack! Och rusningstrafik....och redan stressad. Nej, värre än så kan nog en dag inte börja! Tjugo min sen till jobbet blev jag. Jag jobbade till tre och åkte direkt ut till stallet. Nu sitter jag här och har precis kommit hem...funderar starkt på att göra mig i ordning och gå och lägga mig. Borde diska, men det kan jag göra en annan dag, hehe. =P

Jag antar att jag tappat en del läsare eftersom jag bloggar så sporadiskt ibland, men ni som läser, ni missar väl inte filmerna? =D

God natt!

2 kommentarer:

  1. Zathungarna
    Det är inte kul med is på rutan. Tur att det gick bra. Nä inte missar vi filmerna jag har nog sett dom flera gånger må du tro. Dom är jätte skojiga och duktig är hon lilla loppan. Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att se hur din sida ser ut...flyttar "granne" med din och skulle se om du har länkar och hur f*n man får dit dom...Nåja få klura

    SvaraRadera