onsdag 27 januari 2010

Det blir aldrig som man har tänkt sig

I söndags var jag uppe tidigt och iväg för att vara kioskpersonal när klubben hade lydnadstävling. Trevligt var det och visst blir man tävlingssugen! =D Tyvärr har jag inte mått annat än dåligt den här veckan så träningstillfällena har tyvärr inte varit många. Igår hade jag ont i magen, gick hem tidigare från jobbet och var sängliggande i stort sett hela dagen. Jag vaknade till liv framåt kvällen, masade mig till stallet och tränade lite med hundarna inomhus när jag kom tillbaka och innan det var dags för sängen igen. =) Idag har jag haft ont i huvudet men har trots en massa sömn, mat, vatten och tabletter fortfarande ont. Arrrrrg!!! Trött jag blir.

Viggan har lyckats trampa sig på kronranden på ena bakhoven så hon har stått ett par dagar (igen!!!) och sen blir det inte lättare att jobba henne när jag dessutom lyckats glömma tränset hemma (tog hem det för att putsa och göra rent).

Och jag som har skaffat mig träningsdagbok för hunderiet och hästeriet.... Suck. Näe, det blir inte riktigt som man tänkt sig alla gånger.

1 kommentar:

  1. Zathungarna; Det är bara att bryta ihop och upp igen. Inte så enkelt men ändå. Kram från oss som väntar på höfter och arbågar och patella info. (ler)

    SvaraRadera