onsdag 21 oktober 2009

Jag...

...blev tydligen "utmanad" av Elin.

Jag ska skriva 7 saker om mig själv:

Jag...
1...sitter just nu med en kopp kaffe, doftar (eller stinker, beroende på vem man frågar, hehe) häst eftersom jag just kom från stallet.
2...är helt sjukt kär!!! =D
3...vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
4...är nöjd med mig själv och mitt liv, TROTS att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor. haha.
5...är glad över mina "braiga" polare, de är få men ack så bra.
6...längtar till jul. Julklappslistan blir låååång i år.
7...har just blivit bilägare till en rost/diarrébrun mazda från -81. =P

Jag "utmanar" Jeanette och Tärre. ;)

1 kommentar:

  1. Jaha, inte lätt men jag ska göra ett försök. låter som du har det toppen. Härligt att höra. Stinker!! Det är ju en härlig doft som jag saknar ;)

    SvaraRadera