fredag 23 oktober 2009

En väldigt bra dag...

som inte började så bra. Igår jobbade jag r*ven av mig så idag har jag varit ledig. Tur var nog det för vid fyratiden i morse vaknade jag med jordens huvudvärk. Jag kommer ihåg när jag som artonårig drack mitt första glas rött vin, ett glas...inte mer, men den huvudvärken jag hade dagen efter den var inte att leka med! =P En sån där huvudvärk som man skulle kunna dö av och man vill bara slita av huvudet och spola ner det i toan. Sån huvudvärk hade jag i morse. Efter två panodil och ännu mer sömn gick det som tur var över...elva h sömn allt som allt. =) Jag behövde nog det. Efter frukost, både för mig och hundarna, blev det en rejäl 2 h promenad i skogen. Hem igen, fixa lunch, kaffe med vaniljfudge och sen stack vi ut och tränade. Taggad liten brun men hon höll ihop bra. =) Inkallning, fot (inkl. språng marsch, hehe), springa till target, läggande och ställande vart det idag. I inkallningen är hon väldigt ojämn, tveksam, vilket beror på osäkerhet så där ska vi backa ett steg igen, samma sak med rutan, därav bara springa fort till target idag.
I em. var jag och hämtade en hyrbil som jag ska ha i helgen...ska nämligen iväg och hälsa på en kompis i helgen och min bil är fortfarande obesiktigad. En sprillans ny Toyota Aurius har jag till mitt förfogande i två dagar...den har tom. åsikter om hur jag ska växla, hehe. =D Tog bilen ut till stallet och red en sväng i mörkret. =) Lite fler reflexer vore nog inte så dumt...måste pynta hästen lite också juh. Väl hemma igen så vart det en kissväng med hundarna, sen tog vi bilen upp till ica, köpte kvällsmat och tuggis och sen hem igen. Nu blir det inga fler aktiviteter idag...lr jo, måste diska innan det blir dags att krypa till sängs. =)

Hej hopp, gummi.....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar