torsdag 3 maj 2012

Powerwalk med hela "familjen"

Som de flesta andra svenskar så måste jag naturligtvis kommentera vädret, det har ju varit heeeeelt underbart de senaste dagarna! ;) Sol och varmt, mmmm.

Sverker har än en gång fått en tappsko,  precis innan han ändå ska skos om vilket kanske är lite tur i oturen. Hovis skulle ha varit här idag men han har naturligtvis gått och blivit förkyld. Jag tycker jag har haft rätt mycket otur med mina tappskor; en tappsko mitt i julledigheten, en annan gång hade hovis inte tid på över en vecka och nu är han sjuk. Suck. Hoppas, hoppas att han kryar på sig FORT! Sverker blir rätt öm (att det är fram gör det ju lite värre också) så det har inte blivit någon ordentlig ridning på ett par dagar. Näe, om man skulle investera i ett par "barfotaboots" som man kan ha när det bli så här. Jag har "filat" lite mer på gräsbanan idag, fyllt i hål osv och jag hoppades jag skulle hinna bli klar idag så hade jag kunnat rida där men icke. Planen för Petri de närmaste veckorna är raska promenader och någon longering ibland så idag tog jag Sverker och så lyckades jag få med mig K som tog Petri. Dixan var också med så klart. Hela lilla familjen.

Dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar