lördag 5 maj 2012

Fredag, lördag

Efter jobbet igår satt jag och segade mig inne ett tag innan jag fick tummen ur och gick ut till hästarna. Satt inne och tänkte " vilken tur, det blev inget regn idag fast det skulle bli det" Tror ni inte att det började regna precis lagom tills att jag gjort iordning Sverker och gått bort till gärdet för lite longering?! Joooo!
Det finns fördelar med syntetsadel ;)

Idag har jag jobbat på hundutställning igen och suget efter en hund till kryper fram liiiiite en dag som denna, men samtidigt förundras man över hur många det är som har NOLL KOLL på sina hundar, trots att det är en hundtillställning där man tycker att alla, om någonstans, borde ha koll på hundarna. Hmm, hur går det ihop? Sverkan fick bara en kortare tur barbacka idag, men hovis kommer imorgon bitti så då blir allt som vanligt igen. Det märktes på Sverker igår att veckans ridning inte varit på topp i och med tappskon (jävla tjat om den där tappskon, hehe), han blir lite gubbgrining när han inte får jobba ordentligt. =) 

Snart dags att ta in hästar och sen blir det film!

Dixan tycker att Sverkers benskydd är himla skoj. Kan tilläggas att jag tvättat skydden efter att bilden togs. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar