onsdag 18 augusti 2010

Hur gör man?

Jag har ju bloggat ganska sporadiskt i perioder och har kanske inte så många läsare kvar pga det. Men, några måste väl läsa, fast det är sällan någon kommenterar. Varför? Jag skulle bli gôrglad om du som läser slängde iväg en liten kommentar, det blir roligare att blogga då. =)

Idag fick jag resultaten på Dixies röntgen; Hd grad B/Ed 0. =) Gôtt! =D
Tömkörde Sverker idag igen och har var så duktig. Vilken skillnad på bara en vecka. Duktiga häst. Jag tänkte att jag skulle försöka tömköra en gg/v framöver, det är ju så himla kul och en bra variation till ridningen. Varierad träning ger ju en gladare häst!


God natt!

3 kommentarer:

  1. Så kul att du bloggar. Och så himla kul att lilla fröken är fri på höfter och armbågar. Snart får vi ses stört kul ju. Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Härligt att höfter och armbågar är okej på tjejen :) Ha så kul på kennelträffen!Och blogga mer nu hihi..

    SvaraRadera
  3. Blogga på du, vi tappra läsare ska försöka att kommentera!! höhö

    SvaraRadera