måndag 16 mars 2009

EFIT-dag?

Jag har tänkt mig bli liiite mer kontinuerlig i mitt bloggande, men om jag lyckas det vet jag inte...hehe. Den som lever får se. Hur som helst, vad kan vara en bättre inledning på nya bloggvanor än en EFIT-dag? =P Tyvärr glömde jag kameran hemma när jag var på styrelsemöte. Därav ett glapp på några timmar. =D

06.00 Frukost. 45 min för sent. Borde gått upp 5.15, men jag orkade inte. =P


07.00. På väg till jobbet.


08.00. Anlänt till jobbet. Plockat fram arbetskompisen.

09.00. Frukosttajm!
10.00. Jobb!
11.00. Mycket folk på jobbet under helgen, mycket skräp blir det!
12.00. Ännu en arbetsdag till ända. På väg till bussen.
13.00. Träning i väntan på att pastan ska koka klart.
14.00. Godissök med Iromannen.
15.00 Hundpromenad med Jeanette och hundarna.

16.00. Fika. Tack för sällskapet, J!


17.00. Ute en sväng innan kvällsmat och styrelsemöte.


23.00. Uppdatering bland alla hundbloggar!

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt skoj med alla dina bilder ;) Tack för fika och trevligt sällskap. Idag är jag glad o pigg för solen lyser så fint. Ursäkta dysterkvisten igår.

    Vilken fin blogg du var inne på där då ;)hi,hi...

    SvaraRadera
  2. INTE avundsjuk på ditt jobb i alla fall, höhö!

    SvaraRadera