söndag 8 februari 2009

Vart visst utmanad...

1) Favorit -TV-program;
Ser inte så mycket på tv just nu.... hänger mest framför datorn när det är tid över =D

2) Fyra saker jag gjorde i går;
Hyrde film, hade snöbollskrig, gick rekordkort tid på stan för att shoppa(tre minuter innan de stängde, hehe), käkade tacos.


3) Fyra saker jag ser fram emot;
Körkort!!! Inom räckhåll nu. =) Våren, värme och min och Dixies tävlingssäsong.


4) Fyra favoritrestauranger;
Jag käkar inte ute så ofta, men vi har rätt många bra i stan. Fyra favvos kan jag nog inte räkna upp...


5) Fyra saker på önskelistan;
BIL! Någon som kan tapetsera om mitt kök (gärna utan att det kostar ngt, hehe), en stooor godispåse levererad till dörren (var för lat för att cykla till affären), längskidor.


6) Fyra personer jag utmanar;


Någon tog ett väldigt fint kort på Dixie i helgen... =)

2 kommentarer:

  1. Oj så söt hon är min lilla dotter. Ja, vi längtar efter er må du tro. Snart har du ju körkort och då hoppas vi att vi kan ses lite oftare. Kram på dig min tös från pappa Algot med flock

    SvaraRadera
  2. Antar utmaningen! =)

    Utmanar tillbaka! Se vår blogg!

    SvaraRadera