onsdag 11 februari 2009

BAKÅT I UTVECKLINGEN...

JAPP, den senaste veckan har Dixie blivit lilla D igen; ser spöken, är sjukligt stirrig, har överdrivna rädslereaktioner och tror att någon är vid dörren vid minsta ljud...och NEJ, hon inte inte understimulerad. Som igår kväll tex; vi gick förbi en bil som stod på tomgång.....myyyyyyystiskt tyckte en viss brun en, när någon sedan smällde i en garageport bredvid bilen var skräckupplevelsen ett faktum. Jag blev tvungen att hålla henne nära mig för det kom en bil (vill inte ha henne platt under en bil även om hon är rätt jobbig av och till just nu...hehe =P) och då förstorade hon upp alltihop ÄNNU mer. Ahh, jag blir så trött. TUR för lilla D att hon är skoj att träna med och att hon har rätt många roliga saker för sig också...hehe.

Tji fick jag också för att jag utmanade några via bloggen....resulterade i ytterligare en utmaning. =D

Reglerna:

* Gå in i mappen mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.


Lekte med mobilkameran en kylig dag förra vintern... utanför huset.

Jag utmanar: Ewa-maria, Elin, Ellen, Therese, Brittis och Lene.

3 kommentarer:

  1. heheh...det var ju en kul bild jag fick fram :D
    Så lilltjejen är i spökåldern nu? Bara att stå ut så släpper det. Ha det gott!!Hon är himlars fin!!!
    Dino Bira o Brittis

    SvaraRadera
  2. Den gjorde jag förra veckan juh! :P

    SvaraRadera
  3. Men hej Hanna!
    Nu har jag hittat hit!
    Visste inte att en Kelpie såg ut så. Väldigt fin!

    SvaraRadera