onsdag 25 februari 2009

Sunkis...

japp, det är jag det. Så många semlor som jag käkat i år vet jag inte om jag gjort förut. Det är fullkomligt LIVSFARLIGT att ha ett café som gör egna semlor på jobbet. Tro mig! Den här veckan har det blivit rätt mkt kakor och annat dessutom och som pricken över i är det födelsedagskalas nästan varje helg...var och handlade förut och köpte naturligtvis lite helggodis med motivationen; "har jag redan sjunkit så här lågt den här veckan kan jag lika gärna fortsätta veckan ut". Hehe. Illa, illa. Och lågt. Glocalnetlågt. =) Inte för att jag bryr mig om kalorier och annat, men ändå. Kroppen mår nog inte bra, sockerhalten i blodet är säkert skyhög och det kommer snart grädde och mandelmassa ut ur porerna. =P

Den här veckan har jag inte vart riktigt lika träningssugen som vanligt, kanske för att det vart så mycket tävlingslydnad förra veckan. Eftersom det ändå börjat töa så kan jag nog hålla med alla er andra; jag längtar också efter vår och riktiga träningsmöjligheter. Vill komma igång med spårandet och annat nu! Men men, det kommer säkert ny snö innan våren är här på riktigt och då ska jag passa på och prova de där gamla längdskidorna jag hittade i källaren häromdagen. =D

På em. idag drog vi till skogs, och hade det mest gött. Det vart mest bus och lite tricks och fix och Godisträd. =) Det är så skoj att ha två hundar som kompletterar varandra så som I och D. Tänk vilken lyx att ha två hundar som representerar olika sidor av en själv. =D Dixie står verkligen för den galna, knäppa och aktiva sidan av mig och Iro den ibland ganska osociala, fundersamma och lugna sidan av mig. Hehe.

Näe, dags att slänga sig på sängen med godispåsen framför Sex and the City- The Movie! =)

Jag har varit rätt dålig på att ta kort de senaste veckorna så det får bli ett gammalt...inget inlägg utan bild juh. =)

En råtta? Eller Dixie, tio veckor? =)

1 kommentar:

  1. Ha inte dåligt samvete...måste ligga i tiden att smaska i sig en massa..här har det varit vaniljmunkar som hägrat..semlorna har jag missat totalt :)
    Ha det så hörs vi

    SvaraRadera