måndag 2 februari 2009

aaahhhh....

redan i lördags eftermiddag kände jag att hjärnan inte riktigt mådde som den borde och igår morse var migränen ett faktum! Inga tabletter hjälpte, sova hjälpte inte. Låg jag i sängen kände jag mig faktiskt helt ok efter ett tag, men så fort jag ens tänkte på mig själv i vertikalt läge så kom huvudvärken tillbaka. Ahh...hundarna har nog ALDRIG haft det så tråkigt som igår. Somnade en stund på kvällen och vaknade igen vid halv åtta, då var det liiiiiite, liiiiiiite bättre så jag tog mig ut på en längre promenad med hundarna, huvudvärken kom tillbaka....suck. Vid tiotiden gav jag upp. Fick vi inget gjort igår så har vi i alla fall fått det idag. Vi gick både till och från jobbet, sen körde jag ett pass Snabba Lägganden och Apport efter lunch. Efter en paus drog jag ner till skogsdungen vid oss och körde uppletande. Jag gjorde som sist, men det märktes ganska tydligt att vi inte gjorde något igår; inget funkade, det var bara flams, trams och ur fokus. Gjorde det busenkelt för henne och avslutade. Jag körde lite Inlämningar med samma saker jag hade i uppletandet här i hallen när vi kom hem och det funkade bra. =) jag har faktiskt hunnit med en del plugg idag också och nu ikväll fick hundarna ett varsitt godissök ute och Dixie fick ett litet mickropass Fot och Apport. Lite bättre förvaltning av tiden idag än igår med andra ord...hehe. Sparar utmaningen till en annan dag i veckan, E-M! ;)

Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. Oj, det är inget roligt med skallebank. Men jag hoppas du mår bättre nu. kram från oss i storskogen.

    SvaraRadera
  2. Tack för titten och hjälpen idag. Alltid skoj att träffa dig. Hoppas du kan komma på lördag. Får ta och boka in icke hundiga saker annars är det lätt i alla fall för mig att det inte blir av. Tiden liksom bara går.

    kram

    SvaraRadera