fredag 5 december 2008

Jäkla snuskhumrar! ;)

Ibland undrar jag om jag inte förlorat långtidsminnet för ibland är det allt väääldigt svårt att komma ihåg vad man gjort under en vecka. Eller betyder det att jag inte gör så mycket som är värt att komma ihåg?! =O Nääää, det vägrar jag tro på! Dixie är juh i höglöp så det blir liiiite mindre träning än vanligt...hon orkar inte riktigt lika mycket och apporten har jag lagt på hyllan helt tills hon inte löper längre. Jag tränade apporten tidigare i veckan men hon var bara frustrerad, otålig och pipig så vi väntar med det någon vecka, det känns klokast så. Jag vill inte förstöra ngt. Idag tror jag dessutom att hon varit i höglöpets höglöp för Iro har varit mer intresserad än annars och tom varit gnällig. Efter jobbet fick jag för mig att jag skulle ta en rejäl omväg över I2, nu när det snöat lite och så...myyyysigt att gå i skogen då =) MEN....kommer till skogen, släpper hundarna som busar lite, Dixie ville brottas med Iro och det brukar han inte tycka är så kul; han är inte särskilt "kroppslig" av sig. Men idag skulle han minnsann brottas. Undrar varför? Jäkla snuskhumrar! =P "HA, det trodde ni, att ni skulle få ha sååå kul?!" Nej, nej, inga akita/kelpievalpar här inte, så vad jag trodde skulle bli en skön skogspromenad med glada (eller ja, glada var de nog iofs hihi) skuttande, lösa hundar blev en kopplad promenad istället. =) Tråkigt! På em. var jag på stan och handlade och kikade på julklappar så jag har faktiskt inte hunnit träna ett dugg idag...tur att dagen inte är slut än! =P Det bllir nog lite Fot sen och så blir det nog sök efter godispreparerad toarulle här inne också.

Hej svejs!
Dixie Den Vulgära ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan !! Ja likheterna är slående hihi...men jag ser att även Dixie är lik mor sin i sittstil iallafall. hihi...Dom är allt för härliga våra huliganer. Ska bli så kul att träffas till våren. Kram

    SvaraRadera