onsdag 15 juli 2009

Tiden går...

Varje gång jag sätter mig för att skriva ett inlägg så rinner bloggsuget av mig....Vilka är det egentligen läser bloggen? Är det någon alls? Ja, förutom du då Jeanette. ;)

Det är redan mitten av juli och jag har haft semester sen midsommar, fast veckan efter midsommar räknas inte för då var jag på skolan hela veckan. =) I övrigt tränar vi på, både lydnad och en och annan budföring a la rapport. Spårat har vi också gjort. Så duktig så, Lillfisen. Jag drömde om min och Dixies debut i ettan för ett par veckor sen så nu är jag om möjligt ännu mer sugen på tävling. =D Vi fick ett första pris men ingen klassvinst. Hehe. Vi har spenderat en del tid i Göteborg också, Dixie har gått från badkruka till ett sånt där badmonster som allra helst gör magplask från bryggan och Iro har hunnit bli ett år äldre. HIPP HIPP HURRA, IRO ÅTTA ÅR!

Dags för lunch, hej svejs!

Födelsedagsbarnet =)


Dixie badar. Bildbevis =)

1 kommentar:

  1. Jag läser, fast jag är dålig på att kommentera

    SvaraRadera