söndag 17 maj 2009

Telefon,telefon, telefon...

Ja, efter att K åkt hem var tanken att jag skulle sätta mig med näsan i böckerna och göra klart inlämningsuppgifter om skogsskötsel, men så ringde Jeanette. Jeanette hade varit och tränat agility, sprungit in i ett hinder, var numera (dock tillfälligt) enbent och kunde varken jobba eller ha kurs imôra så jag fick ringa återud till alla "kursarna". Det tog ett tag: en del svarade inte först, en del satt i telefon i en halv evighet innan man äntligen kom fram, en del hade inte skrivit med telefonnummer i kursanmälan så jag fick leka detektiv via eniro.se osv. Du behöver inte ha dåligt samvete Jeanette, jag har hela dagen imôra på mig att plugga juh. =) När man ändå sitter där och väntar på att någon ska svara i andra änden kan man lika gärna passa på att surfa lite (simultankapacitet på hög nivå, hehe), både på viktiga och mindre viktiga sidor: jag har bla. preliminärt bestämt debut för ettan och i utställningsringen. När/var/hur är dock hemligt tillsvidare...kanske att det blir officiellt framöver...eller inte...kanske efter debuten. =P


Hej svejs!

Dixie för drygt ett år sen... =)

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen. Känner mig som en åttio årig gammal tant som kommer haltande. Ha det så gott.

    SvaraRadera