torsdag 2 april 2009

Vad hände?

Hur kan man först vara på bra humör och sen upptäcka när man kommer utanför dörren för att ta en skön skogspromenad att man är på ett sånt jävla dåligt humör att det enda rätta vore att bädda ner sig i sängen och sova tills dagen efter? Hehe. Det hände mig i eftermiddags. Kanske var det DE 69 (!!!!!) INSTUDERINGSFRÅGORNA I VIRKESLÄRA jag satt med innan jag gick ut som gjorde mig grinig? Hehe. Fast jag gjorde faktiskt klart dem så jag borde känna mig på ett alldeles ypperligt bra humör... Skumt. Jag kan inte komma ihåg när jag sist kände mig på så dåligt humör. Kanske är det för att jag helt plötsligt har sjuhundra miljoner saker på agendan och jag känner mig stressad? Näääe, jag gillar juh att ha mycket att göra. NEEEEJ, nu vet jag; det måste vara solsting. Jag har fått solsting! Så soligt och fint som vi har haft det idag så finns det juh ingen annan förklaring ;). Jaja, tur att man sällan är på dåligt humör och att det, när jag är det, går över fort.

Jag var ute och sprang i tisdags, sååå gött. Jag måste verkligen köpa mig ett par nya löparskor så att jag kan springa lite oftare. Fyra km vart det och jag hade Dixie med mig lös...livet leker verkligen för en liten håwelimpa, eller skogaholmslimpa för den som föredrar det, om man får vara med ut och springa. Mestadels håller hon sig tio meter framför mig men ibland kanske hon stannar för att lukta på något och man hör hur det dundrar när hon närmar sig bakom en för att komma ikapp igen. Hihi. Hon far förbi, börjar bromsa, benen far åt alla håll och bromssträckan blir säkert tio, femton meter. =D Min lilla knäppgök! Gud, vad jag är kär i den hunden. =)

Imôra är det fredag och förutom funktionär på klubbens söktävling på söndag så är hela helgen oplanerad. Vi får se vad det blir, men jag hoppas på att kunna utnyttja en viss person som kommer hem i helgen till mottagare i budföring. Jag får flörta lite så får jag säkert min vilja igenom. =P

Dags att hoppa i duschen!
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar