onsdag 24 september 2008

Jag vet...

Jag vet, jag är verkligen dretkass på att uppdatera bloggen just nu, men tro därför inte att jag inte tränar eller gör andra sköjiga saker. =) Näe, jag lider bara för närvarande av bloggtorka och nu gäller det bara att komma ihåg vad vi gjort sen sist... Vi jobbar vidare med Stå, Snabba Lägganden, Inlämningar och ännu fler Inlämningar, Fotposition osv. Inlämningarna är där hon gjort störst framsteg. Jag har juh en paus från Uppletande tills inlämningarna sitter helt klockrent, men jag var bara tvungen att göra en avcheckning när vi var i skogen i helgen som var, och jag är inte riktigt nöjd. Jag gjorde en enkel ruta och gömde en tennisboll... Hon hittar den men kommer inte in med den. Inte för att hon ville ha den själv utan hon betedde sig snarare som att hon helt plötsligt inte fattar vad detta med uppletande går ut på. Hon jobbar inte alls lika bra i rutan heller som hon gjort tidigare. Hon är taggad och går ut jättebra, i den riktning jag skickar henne, men sen bara "dör" hon precis som om hon inte orkar koncentrera sig. Vad har jag gjort för fel? Är det sex månaders fasen som gör sig påmind? Tips någon?

Iro får naturligtvis sitt vad det gäller träning. Vi kör lite Fot, Snabba Lägganden, Är du en katt? (skakar på huvudet), Toffla och Tvätt (lägger tvätt i tvättkorgen). =) Jag gör även en del aktivitetsövningar med honom, tex. godissök och godisträd....och det får juh Dixie också förresten...


Hej svejs!

3 kommentarer:

  1. Tack för grattis i bloggen, synd att ni inte kunde komma o ställa ni också! Fast det kanske är ltie långt att åka :P

    Faserna är bara att stå ut med, usch, nödvändigt ont.. Här hemma tror jag dessutom att det är löp på gång så jag har två mupphundar *s*

    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Hoppas festen var kul i lördags. Yack för sällskpaet i skogen. Syns snart.

    SvaraRadera
  3. tack skulle det ju stå ;)

    SvaraRadera