onsdag 13 mars 2013

Padda


Jag sitter just nu och surfar på sambons nya iPad, men jag vet inte jag, jag föredrar nog en vanlig dator. ;-)

Jag var och hämtade ut den nya sadeln idag och den hänger på stolen framför mig. Tyvärr kan jag ju inte provrida i den eftersom Sverker fått en öm muskelknuta över länden. Han och Cupan härjar rätt rejält vissa dagar men jag tror inte det är något allvarligt. Efter ett par dagars vila med ryggmassage, extra täcke ute och Back on Track så är han redan bättre, men någon träning nästa vecka känns inte helt ok. Skit också, men Sverker är ju viktigast!!

Tror ni inte förresten att Cupan skulle bli jäkligt snygg i det här tränset från Millhorse? Det blir nog mörkare och så där snyggt rödaktigt efter ett tag, det borde göra sig väldigt bra med Cupans färger eller vad tror ni? :-)




3 kommentarer:

  1. Klart det är snyggt!!
    Är ju det jag har till Gulliver! =P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det svarta är skitsnyggt. =) Har en vision om en loksele i naturfärgat läder eller iaf detaljer i det så det naturfärgade blomtränset borde bli rätt snyggt till. =)

      Radera
  2. Nah det där va ju inte riktigt min smak..
    Kolla på http://www.milstawestern.com/ så finns massa fler som du kanske gillar bättre... ;)

    SvaraRadera