måndag 18 mars 2013

Födelsedagar

Jag tror att hela släkten fyller år inom en månad och det blir väldigt många kalas på väldigt kort tid =) För snart två veckor sen fyllde jag år, men Elin, som för övrigt är den mest upptagna människan jag känner, hade inte tid att fira mig förrän i fredags då hon och henne särbo var här och käkade mat och spelade lite Wii. Jag (eller egentligen Sverker) fick ett fleecetäcke i present, Cupan strimlade det gamla för några veckor sen när Sverker hade det på sig i hagen. Det här med att stå och dra i Sverkers bakkant på täcket är nämligen störtkul. Suck.

Sverker har vilat hela helgen och jag har fortsatt massera honom och idag är knölen borta. =D Hurra! Jag funderar på om det kanske inte var en muskelknuta utan någon typ av hudirritation. Hårsäcksinflammation?  Han är ju rätt känslig nu när han fäller. Eftersom jag inte kunde "säga upp" min ridtid på onsdag och var tvungen att betala oavsett om jag kom eller inte så funderar jag på att åka på träningen iaf. Ett halvtimmes pass i skritt och kanske lite trav lär han ju fixa. Eller kanske tömköra.... ja, vi får se hur jag gör. 

 Mmmmm, som i Massage ;)
Så här snygg kan man vara en måndagskväll innan det är dags för en powerwalk. Vad gör man inte om man ska både synas och hålla värmen? ;) Tror aldrig han har varit så täckad som den här veckan med knölen....=P

1 kommentar:

  1. Det gäller att vara nytänkande!
    Kanske blie nya modet dessutom :)

    SvaraRadera