söndag 20 januari 2013

En januaridag i bilder

Några bilder från idag...


"Jag tar den, jag tar den"
"Bäst att käka fort innan det blåser bort" ;)

Finaste Cupan

Finaste rumpan...=P
Plastbrollorna

Igår levde jag och Sverker upp till mottot "fullt ös, medvetslös" och galopprejsade i backarna, härligt! Cupan är härligt tonårstrotsig ibland men fördelarna överväger mer än väl. Han imponerar och kan numera både start, stopp och backa och lyfta hovarna mer eller mindre exemplariskt. Han njuter fullt ut av att bli pysslad med (piggborsten slår allt, godingen!) och igår fick han prova träns och idag gick vi en liten promenad då vi också fick ett bilmöte. Jag tror inte ens att han blinkade. =D Att vara själv i stallet när jag och Sverker är ute är inte heller några problem (peppar, peppar). Duktig pålle!

1 kommentar:

  1. Fast den sötaset är det lill brunda trollet som kastar pinnar. kram!

    SvaraRadera