fredag 13 november 2009

Viggan...

Det har väl hänt rätt mycket den senaste tiden. Dixie har snart löpt klart med allt vad det innebär. Hon har varit rätt påverkad, speciellt under höglöp då hon bland annat åt ett hål i sin bädd. Det hela hände medans jag borstade tänderna en morgon i veckan och det tog inte mer än en halv minut. =S Tur att det gick att laga utan att det syns...

Förra lördagen var Elin pelin hemma och vi flyttade pållen hem till henne där den ska stå. Allt gick bra och hon verkar trivas. =) Ska bli hur skoj som helst att få komma igång på riktigt nu.

Måste hoppa i sängen nu så det blir ett kort inlägg.


ViggeBus med nya polaren Lady, aka Ettåringen.

1 kommentar:

  1. SV: för mig räckte det med att jag sa galopp och lärde honom kommandot. Sedan när jag började med galoppfattningarna uppsuttet så använde jag kommandot "galopp" samtidigt som jag gjorde en överdrivet tydlig galoppskänkel.

    SvaraRadera