lördag 12 juni 2010

Veckan som gått

Veckan har rullat på som vanligt med jobb och annat, men även studentfirande har hunnits med. I torsdags hade jag innan klockan var tio hunnit käka frukost, fixa en massa på datorn, kolla över vad jag kulle ha med mig (och på mig) på eftermiddagens studentfirande av kusinen, varit ute med hundarna och även tränat med de samma. ;) Sen bar det av till Sverker, sedan vidare till Molkom för student och sedan tillbaka till stan för att jobba kvällen. Hehe, ganska fulltecknad dag mao. =)

Det har blivit lite hundträning idag med fokus på Rutan, Fot, och påminnelse av Ställande, Läggande och Apport. Gick och tänkte idag att vi inte är långt ifrån debuten och så kom jag på apporteringen och platsliggning. Platsliggning kan hon men i grupp har vi ju inte tränat alls. Hahahaha. Jaja, beskyll mig inte för att inte vara optimistisk iaf. Jag har så lätt att glömma bort att vissa moment existerar och då blir det långa träningsuppehåll på visa moment. Men men, hon sköter sig så bra, Liten Brun, hon glömmer inte bort hon inte. ;) Nu ska jag strax iväg till Sverker och det ser ut som det blir till att rida i regn idag för det verkar inte ge sig....

hej svejs!

1 kommentar:

  1. å, va roligt med en uppis och som sprudlar av energi. Stor kram till dig och dina fyrfota. kram kram
    Zathungarna

    SvaraRadera