lördag 11 maj 2013

Gräs

Eftersom vi har stängslat klart sommarhagen (den ena iaf) så har vi börjat låta hästarna gå där så smått, inte så länge än dock utan de har betats för hand korta stunder och igår fick de gå lösa i ungefär en halvtimme. Skitskoj sa Cupan som rejsade som en tok!!! och pep, brölade och skrek. =D Sverker tog det med ro och mofflade gräs istället. ;-)

 "Haha, jag fintade dig..."
 Snyggo!
 Snyggo igen ;-)
 Hoppar in i bilden? =P
"Wiiiiiiieeeee!!!"

Jo, förresten Filippa, det turkosa schabraket är från en monter på mässan som jag tyvärr tror inte har någon webbshop; en medelålders man som inte kunde svenska. Han har varit där varje år vi har varit där så du får haka på oss nästa år du också, han är säkert där igen. ;-) Annars har väl Mias RS schabrak med orange kant och jag såg också att Börjes har ett svart med orange passpoal i vårkatalogen. Jag har ett vinrött med grå passpoal från höstkatalogen som jag är jättenöjd med och funderar starkt på att "klicka hem" ett svart från Börjes till Sverreman....

Dags för sängen, imorgon blir det hopptävling med E!

1 kommentar: