söndag 17 juni 2012

Med huvudet under armen

Ursäkta den urusla uppdateringen men den här veckan vet jag inte vart den tog vägen och jag vet inte riktigt vad jag gjort heller. Det känns som kroppen levt ett liv och hjärnan ett annat. Lite lost. Kanske har jag redan tagit semester? ;) Förresten, nu är det bara fyra dagar kvar till min fem veckor låååånga semester, ska bli så gôtt!

Lite luddigt är det ju men förra söndagen var jag med Elin som hjälpreda på hopptävling så då blev det ingen ridning. I veckan har S fått sig skogsturer, longering och annat. Grannen, som har en varmblodstravare som hon ffa rider, har börjat köra sin häst lite igen och första ggn de drog förbi utanför oss fick Petri ett spel vilket ledde till en sträckning i vänster fram så hon har bara gått i hagen den senaste veckan. Suck och stön! Det är nog inte meningen att hon ska få sättas igång. Tröttsamt.

Vi får se vad kommande vecka bjuder på, men jag ska försöka uppdatera lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar